زنان در زاهدان با شعار “تجاوز جنایت مرگ بر این ولایت” به خیابان آمدند

تجمع و تظاهرات در زاهدان-معترضان در زاهدان همچون هفته‌های گذشته در شعارهای خود شخص رهبر جمهوری اسلامی را خطاب قرار داده و شعار «مرگ بر خامنه‌ای» «مرگ بر خامنه‌ای» «مرگ بر خامنه‌ای» سر دادند. بر اساس گزارش‌ها، ماموران و عمال حکومت در زاهدان به سمت معترضان تیراندازی کردند. گزارش‌هایی از کشته شدن دست‌کم چهار نفر و زخمی شدن تعدادی دیگر به دنبال این تیراندازی‌ها منتشر شده است.

تظاهرات بی سابقه زنان در زاهدان-
در زاهدان در اقدامی بی سابقه جمعی از زنان خشمگین و مبارز، با در دست داشتن پلاکاردهایی در اعتراض به تجاوز جنسی و سرکوبها تظاهرات برگزار کردند. در این تظاهرات زنان شعارهای مرگ بر خامنه ای، مرگ بر دیکتاتور، تجاوز جنایت مرگ بر این ولایت، بیشرف بیشرف، و خامنه ای حیا کن مملکتو رها کن سر دادند. این خروشی بود علیه حکومت جلادان و متجاوزان که با روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان نیز همراه شد.
چندی پیش یک سرهنگ نیروی انتظامی در زاهدان به یک دختر ۱۵ ساله در هنگام بازجویی در پرونده یک قتل، تجاوز کرده بود که با واکنشهای اعتراضی بسیاری همراه شد.

سراوان: مردم سراوان همزمان با سایر شهرهای استان سیستان‌و‌بلوچستان به خیابان آمده و شعارهایی چون «مرگ بر دیکتاتور» و «مرگ بر خامنه‌ای» سر دادند.
خاش: نیروها و خودروهای امنیتی همزمان با اعتراضات مردم در خاش، جوی امنیتی در این شهر حاکم کردند. مردم خاش پس از نماز جمعه، با شعار «مرگ بر خامنه‌ای»‌ به خیابان‌ها آمدند.
ایرانشهر: در ایرانشهر مردم معترض همچون هفته‌های گذشته با شعار «مرگ بر دیکتاتور» به خیابان آمدند.
چابهار: مردم چابهار با فریاد «مرگ بر خامنه‌ای» در خیابان‌ها حاضر شده و تجمع اعتراضی برگزار کردند.

واکنشهای بین المللی به انقلاب در ایران-
شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد، طی قطعنامه‌ای، کمیسیون مستقل بین‌المللی برای بررسی نقض حقوق بشر در ایران در ارتباط با انقلاب جاری که در ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۲ آغاز شده اند، به تصویب رساند.

واکنش ها پس از بازی تیم فوتبال جمهوری اسلامی و ولز-
امروز پس از بازی تیم فوتبال جمهوری اسلامی و ولز، اراذل اوباش حکومتی شامل گارد ضد شورش و بسیجیان و لباس شخصی و سپاهی و نیروی انتظامی به خیابان آمدند و با پخش موزیک در مساجد و محله و از خودروهایشان، شادی کنند. اما مردم هم ساکت ننشسته و با تجمع در خیابان و مشخصا شعار بیشرف بیشرف در برابر خوشحالی کسانی که دستشان به خود مردم ایران آغشته است، واکنش نشان دادند. تجمع امشب مردم پاسخ کوبنده ای بود به حکومتی که تصور می کرد با ۲ گل به ولز میتواند خیابانها را از مردم بگیرد. جمهوری اسلامی باید بداند که این توهمی بیش نیست. انقلاب زنانه تاکید دارد که خیابان از آن مردم است و به هیچ قیمتی ما اجازه نمیدهیم این حکومت و ارازل اوباش آن در خیابانها به راحتی جولان دهند.

زنده باد زن زندگی آزادی
پاینده و پیروز باد انقلاب زنانه
جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱، ۲۵ نوامبر ۲۰۲۲

At vero eos et accusamus et iusto odio digni goikussimos ducimus qui to bonfo blanditiis praese. Ntium voluum deleniti atque.

Melbourne, Australia
(Sat - Thursday)
(10am - 05 pm)
Melbourne, Australia
(Sat - Thursday)
(10am - 05 pm)
Melbourne, Australia
(Sat - Thursday)
(10am - 05 pm)
Melbourne, Australia
(Sat - Thursday)
(10am - 05 pm)

Aenghelab e Zanane